Monday, 29 February 2016

Dwudziesty dziewiąty dzień lutego.


Niektóre poniedziałki są całkiem spoko.

O, na przykład ten.
1. Leo dostał w końcu Oskara.
2. Kola nie uciekła w siną dal na spacerze, tak jak to lubi robić w inne poniedziałki.
3. W lodówce mam pysznego torta i szarlotkę.
4. A w głowie pełno pomysłów na rzeczy, którę chcę uszyć.
6. W czym pomoże mi książka Ani Maksymiuk - Szymańskiej ''Co za szycie'' którą wygrałam w     konkursie aaaaaaaaaaa!!!! <jaramsięniczympochodniahuhuhuhu>

Poproszę więcej takich początków tygodnia.

Odkopałam sporo zdjęć, które powstały jakiś czas temu.
Będę wlepiać! W końcu się doczekały :)
Idę się robić na szaro, miłego wieczoru!
Kolejny taki za cztery lata.

17 comments:

  1. Dzięki za przemiły komentarz pod moim postem! Przyznaję Ci, że masz bardzo fajny styl pisania, taki lekko ironiczny, "zlewający" podoba mi się! Obserwuję :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki wielkie! Z tym pisaniem to jest zawsze problem.. Chyba nie potrafię inaczej hm.. konstruować zdań :D

      Delete
  2. Świetna uroda! ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Luty dal nam dzien w bonusie ;)!!!
    Slicznas na tych fotkach, ze ho ho :)!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nooo... tylko żeby jeszcze ten dzień dał słoneczny, to już w ogóle byłoby miło :)
      Dobra, zaczynam narzekać. Koniec!
      Zdjęcia robione prawie 2 lata temu, ale jak zobaczyłam tę moją nieokiełznaną brew, to musiałam dodać :D Miłego dnia Rudzielcu!

      Delete
  4. Szczegolna ta pierwsza wiadomość oo Leonardzie!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co nie? Tak mu się te oczka świeciły *_* :)

      Delete
  5. Weszłam na Twojego bloga i na wejściu zaskoczył mnie sposób pisania, lekki nienaciągany, przyjemnie się czyta, po prostu idealnie :)

    ReplyDelete
  6. Ten 29go luty to tak jakby taki dodatkowy dzień nam dany- trzeba czerpać z niego pelnymi garsciami wyciskać jak cytrynę, aby niczego się nie zalowało :)

    Masz rację, Leo w koncu się doczekal, że tyle razy byl nimonowany, że należalo mu się, aczkolwiek "Zjawa" na mnie osobiście aż takiego wrażenie nie zrobila, grywal w lepszych filmach :P

    piękny kolor pomadki- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory <3

    milego dnia :)
    DariA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, jeden dzień więcej na zdobycie świata :)

      Jestem tego samego zdania odnośnie jego ról :>

      Dzięki! Czerwień/bordo/burgund/fuksja to moje ulubione odcienie pomadek <3 A jak jeszcze są matowe, to już w ogóle ideał :)

      Delete
  7. nice post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. ehh poniedziałki najgorsze zło ;/

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ładnie! :)
    zapraszam na www.vvbre.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne nie będą publikowane.