Monday, 15 February 2016

Dom.



Miałam napisać, że w końcu doczekałam się ''mojego'' lasu.
Że naładowałam baterie i kombinowałam jak przemycić to świeże powietrze do Krakowa.
Że do szczęścia naprawdę niewiele potrzeba.
A później przyjaciółka wysłała mi to:

''Sekret życia to powiedzieć 'Kocham Cię' jako pierwszy. Mówić prawdę. Dawać cukierki dzieciom na Halloween. Czytać klasyków. Wkładać zdjęcia w ramki. Zapominać wszystkim długi. Nosić przy sobie aparat fotograficzny. Robić strachy na wróble. Używać słów, które wszyscy rozumieją. Sprawdzać baterię. Nie upierać się przy swoim zdaniu. Przyznawać się do błędów.
         To długie spacery po lesie. Jazda konna w deszczu. Śnieżne dni. Karaoke. Nowa para butów. Stare zdjęcia. Duże chrupiące jabłko. Przejażdżka wozem z sianem. Dziecięce zabawy. To cieszyć sie z wygranej, nawet jeśli nie przypadła tobie. Nacisnąć klakson. Wstawić się za najlepszym przyjacielem.
        Zadzwonić tylko po to, żeby powiedzieć: 'Cześć'. Napisac list, ktory zaczyna się ospale, a w końcu zajmuje pięć stron. Przekroczyć granicę stanu. Rozmawiać przez całą noc z mamą. Próbować się nie roześmiać, kiedy już i tak masz kłopoty.
        To idealnie dopasowane dżinsy. Miłość do wnuka. Adrenalina. Pierwszy snieg w roku. Zjazdy rodzinne. Psalm 23. Eskimoskie pocałunki z trzylatkiem. Grillowany ser i zupa pomidorowa w chłodny dzień. Szczeniaczki. Orły na śniegu. Zapach nowych adidasów. Uśmiech na czyjejś twarzy, kiedy mówisz coś, czego się nie spodziewasz.
        To grać w wyszukiwanie numerów rejestracyjnych. Oglądac stare filmy. Siedzieć na werandzie w czasie burzy z piorunami. Chodzić boso po trawie w letni deszcz. Spróbować czegoś nowego. Nic nie robić cały dzień. Wycinać oczy i usta w dyni. Traktować ludzi z szacunkiem. Mieć świadomość konsekwencji przed faktem. Iść na zwolnienie lekarskie.
        Sekret życia to wiedzieć, że sam spełniasz swoje marzenia. Gdy idziesz za głosem serca. Wierzysz w siebie. Gdy możesz robić to, co chcesz, wtedy kiedy chcesz. Gdy pamiętasz, kim jesteś i skąd pochodzisz. Sekret życia to żaden sekret. Przenika całe twoje życie. To radość z tego, co już jest. Właśnie tu. Właśnie teraz. Wszędzie wokół ciebie. ''
- Regina Brett




*uprzedzam.
 jeśli ktoś napisze, że ten fragment to pseudo głęboki gniot to obiecuję, że znajdę i osobiście poszczuję moim sześciomiesięcznym, puchatym, bardzo agresywnym Bąbelkiem, któremu niedawno wypadły mleczaki.
Pozdrawiam.






21 comments:

  1. Dokładnie, uwilebiam spacery po lesie, by wyciszyć się, zrelaksować, odpocząć od tego calego miejskiego zgiełku, wciąż pędzących gdzieś ludzie.... szkoda tylko, że aby do teog lasu się dostać, muszę przejechać trochę kilometrów :(

    udanego tygodnia :)
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam ten ból. Odkąd mieszkam w Krakowie też musze sporo przejechać, żeby nacieszyć się czymś, co kiedyś miałam na wyciągnięcie ręki -_-

      Dzięki wielkie i wzajemnie :)

      Delete
  2. Beautiful! This is such a well written post.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    ReplyDelete
  3. Cudowny tekst, żaden gniot, sama prawda! Sekret życia to cieszyć się z małych rzeczy i tworzyć duże. Świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie. Cieszyć sie z małych rzeczy i tworzyć duże <3

      Delete
  4. nice post:)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Genialne fotografie, uwielbiam takie codzienne, klimatyczne kadry i łapanie chwil! Cudo, cudo. No a tekst - świetny, a nie żaden gniot. Bardzo prawdziwy. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też. Wiele takich codziennych chwil umyka, więc warto je zatrzymywać :)
      Pozdrawiam!

      Delete
  6. Awesome! I absolutely enjoyed reading this. Happy Wednesday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    ReplyDelete
  7. Wybrałaś piękny i bardzo prawdziwy cytat, moja droga :) A co do zdjęć - są cudne, szczególnie podoba mi się zbliżenie na mech :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mech nie dość, że pięknie pozował, to cudownie pachniał! Czuć wiosnę w lesie.

      Delete
  8. Zdjecia sa mega klimatyczne! Bardzo mi sie podobają!

    ReplyDelete
  9. Hej!!! Ciesze sie, ze do mnie zajrzalas, bo w tym moim domowym bajzelku juz rozum trace i...przepadlas mi w czelusciach blogosfery!!!
    Takie teksty sa mi teraz potrzebne!!! Nie szarpac sie, domagac niemozliwego, lecz znajdowac szczescie w codziennym zyciu. To takie proste!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja Ciebie też zgubiłam :O ale szukałam, szukałam i odnalazłam! <3

      Delete
  10. wow, ale fajnie ta Regina powiedziała :) wymazałabym stamtąd ładnych parę rzeczy, ale ogólnie bardzo podoba mi się przesłanie.
    a zdjęcia przepiękne! super, że jesteś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano ja też. Zaczynając od pierwszego zdania :D ale zostawiłam ten fragment w takiej formie, w jakiej do mnie dotarł. Kazdy znajdzie coś dla siebie :)
      Dzięki!

      Delete
  11. Genialne zdjęcia! Oczywiście obserwuję :**

    ReplyDelete

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne nie będą publikowane.