Wednesday, 17 February 2016

Burda vintage / lata 60.


Nareszcie, moja pierwsza Burda.
Kolejna jest już w drodze (lata 50 huhuhu ) i mam nadzieję, że dotrze do końca tygodnia.
W środku jest wszystko, co pomoże w odszyciu konkretnego kroju, lub stworzeniu ciekawej stylizacji. Do oryginalnych zdjęć z tamtego okresu dołączone są krótkie historie na temat danych kreacji, a obok znajdziemy współczesne looki z wykorzystaniem elementów z dawnych lat. Na kolejnych stronach znajduje się akrusz z wykrojami. Wyrywamy go, rozkładamy i naszym oczom ukazuje się dziwna mapa. Na ten moment te wszystkie linie, kropki i znaczki z wykrojów to dla mnie enigma, ale będę sukcesywnie łamać szyfr!
Każdy projekt oprócz wykroju zawiera dokładny opis wykonania, więc będę się tym wspomagać.Mam już kilka upatrzonych perełek, teraz tylko znaleźć idealny materiał i do dzieła!

Dziś Światowy Dzień Kota.

Niestety kota nie posiadam, ale na pocieszenie zostawiam zdjęcie śpiącej Koli.
Jak nie kica po mieszkaniu niczym spłoszona gazela,
nie obwąchuje zdechłych kretów na spacerze (serio, nie wiem skąd ona go wytrzasnęła -_- )
i nie sika w miejscach do tego nieprzystosowanych (czyt. dywan) to sobie tak śpi.
Całkiem słodko, prawda?




5 comments:

  1. wow, ale super, moja mama miała kiedyś konkretną kolekcję Burd z lat '90 i szyła małej Sabince ubranka ♥ ♥ ♥ ale potem niestety wyrzuciła te wykroje :(

    ReplyDelete
  2. Pani Mama złamała mi serce :( Oddałabym za te wykroje mój cały dobytek (czyt. kolekcję aparatów, książki i psa. Ale psa tylko na chwilę :P)

    ReplyDelete
  3. piękne zdjęcia :)
    Zapraszam beautymix.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Taka Burda to prawdziwa perelka!!! Ja mam ksiazke do dziergania na drutach i szydelku z lat 70-tych. Swietne sa tam projekty, tylko ciagle czasu brak na ich realizacje :(!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobijajcie mnie dalej! Zazdraszczam <3 Mojej mamie też nagle się przypomniało, że pełno tego miała..

      Delete

Dziękuję za pozostawienie po sobie śladu :)
Komentarze obraźliwe, wulgarne nie będą publikowane.